قالیشویی در پاسداران

قالیشویی در پاسداران :فرش‌ها از زمان‌های گذشته جزء اشیاء اصلی منازل ایرانی محسوب می‌شدند که برای مراقبت از آن‌ها و حفظ نظافت خانه هر سال شسته می‌شدند.

همان طور که اطلاع دارید، در سال‌های گذشته همه مراحل شستشوی فرش‌ها در داخل خانه انجام می ‌شد.

اما با گذشت زمان و پیشرفت فناوری این کار تخصصی به قالیشویی‌ها سپرده شد. امروزه متخصصین فعال در این صنعت با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه قالیشویی الهیه در پاسداران  به صورت حرفه ای اینکار را انجام می‌دهند. 

عملیات شستشوی فرش در قالیشویی طی چندین مرحله انجام می گیرد. غبار روبی فرش توسط دستگاه‌های مخصوص، آبدهی و خیس کردن فرش، سپس شستشوی آن‌ها و آبکشی. اینکار با کمک ابزارهای مکانیزه تمامی این مراحل به سرعت و با بهترین نحو سپری شده و در مدت زمان تعیین شده به دست شما می‌رسد.

بهترین زمان ممکن جهت شست شوی فرش و قالی در قالیشویی الهیه شعبه پاسداران

مناسب ترین زمان جهت شست و شوی انواع فرش و قالی از فروردین تا شهریور می‌باشد.

چرا که در طی این مدت فرش ها مستقیما با نور آفتاب خشک و ضد عفونی خواهند شد. به عبارتی این فرآیند به صورت طبیعی انجام گرفته و  فرش‌ها دچار شکستگی نمی‌شوند.

هنگام شست و شوی ماشینی و اتوماتیک قالی از آنجایی که با استفاده از مواد شوینده کاملا استاندارد و بدون دخالت دست صورت می‌گیرد، دقت کار بسیار زیاد می باشد. در نتیجه احتمال آسیب رسیدن به فرش ها کمتر می‌باشد.

اما در صورتی که فرش‌ یا قالی پوسیده و کهنه باشند، پس از ذکر نکات لازم به مشتری،  شست و شو پذیرفته شده و فرایند قالیشویی در الهیه با دقت فراوان انجام می‌شود.

شستشوی فرش به صورت سنتی یا صنعتی

پیش از هر مقوله‌ای باید بدانید که به طور کلی شستن زیاد فرش‌ها، بخصوص آن‌هایی دستی هستند و با انگشتان هنرمندان بافته شده اند، اصلا کار درستی نیست و می توان با انجام روش های دیگری پاکیزگی را به خانه آورد.

برای مثال با استفاده از جاروبرقی ‌می‌توان کاملا غبار و خاک درون تار و پود فرش را گرفت. سپس با استفاده از شامپوهای مخصوص تمیز کردن فرش، درخشندگی دوباره ای به فرش‌های دستی داد.

با توجه به پیشرفت فناوری نوین در زمینه‌های مختلف و آگاهی پیدا کردن از نحوه درست شست و شوی فرش‌های مختلف از نظر جنس، رنگ و الیاف به کار رفته در آن‌ها، روش های متنوعی جهت شستشوی انواع به وجود آمده است.

بهتر است بدانید استفاده دائمی از روشهای مکانیزه ی شستشو ممکن است در مواردی به فرش شما آسیب بزند علی الخصوص اگر فرش شما قدیمی باشدلذا از ویژگی‌های قالیشویی الهیه در پاسداران آن است که روش های سنتی را همراه با روش‌های مدرن بکار می‌برد.همچنین ما در قالیشویی الهیه بر روند شست و شوی فرش های نفیس مانند فرش‌های دستباف و نوع ابریشمی نظارت کافی داریم.

قالیشویی هروی

در ادامه به روش‌های مناسب برای شست و شوی هر نوع فرش به صورت جداگانه اشاره خواهیم کرد.

 روش شستشوی دستی

در این شیوه شستشو کلیه مراحل اعم از غبارروبی تا شستشوی نهایی فرش‌ها به صورت دستی توسط کارگران انجام می‌پذیرد. در آخرین مرحله از این نوع شست و شو که شامل خشک‌ کردن فرش می‌شود نیز از دیگ خشک کن جهت آبگیری بهتر قالی‌ها استفاده می‌شود.

شستشوی نیمه اتوماتیک فرش

در این روش برخی از مراحل شست و شو به صورت دستی و برخی از مراحل آن با کمک دستگاه های نیمه اتوماتیک می شود. از جمله این مراحل فرچه زدن یا شلاق زدن فرش می‌باشد که تمامی مراحل با استفاده از ابزارهای مختلف و با کمک کارگران صورت می گیرد.

شست و شوی تمام اتوماتیک در خدمات قالیشویی در پاسداران

در این روش شست و شو همه مراحل شستن قالی توسط دستگاه‌های خودکار و تمام اتوماتیک انجام می‌شود و تنها جابجایی فرش‌ها، توسط کارکنان این مرکز انجام می شود. در انتهای کار نیز فرش به صورت لوله شده و آب گیری شده از دستگاه مکانیزه خارج می گردد. 

بعد از خشک شدن آن در گرمخانه قالیشویی، اتو و کاور شده و در نهایت به مشتری تحویل داده می‌شود.

قالیشویی الهیه نزدیک پاسداران با قریب نیم قرن سابقه فعالیت در شمال تهران در آستانه عید نوروز آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز است .

قالیشویی الهیه دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران بزرگ است لذا سلامت فرشهای نفیس شما از طریق اتحادیه مربوطه تضمین خواهد شد.

اعتبار قالیشویی الهیه را از سایت اتحادیه قالیشویان تهران بزرگ استعلام کنید و سپس فرشهای نفیس خود را به ما بسپارید.

 

قالیشویی الهیه قالیشویی مجاز در نزدیکی پاسداران و نوبنیاد می باشد که دارای دو شعبه  در شمس آباد * مجیدیه شمالی،  میدان بهشتی ،خیابان مولوی و شعبه میدان هروی می باشد

تماس:

۲۲۹۵۹۰۳۸-22972707-22972708-22729963

۰۹۱۲۳۳۸۸۱۷۴

قالیشویی نزدیک قلهک

قالیشویی نزدیک خیابان دولت

قالیشویی نزدیک ضرابخانه

قالیشویی نزدیک گل نبی

قالیشویی نزدیک شریعتی