قالیشویی الهیه در شمال تهران با کر اسلامی

قالیشویی در شمال تهران:

قالیشویی الهیه در منطقه شمال تهران تمامی محله ها مانند دربند ، جماران، تجریش، زعفرانیه ، الهیه، قیطریه، چیذر، فرمانیه، کامرانیه، نیاوران، آجودانیه، اقدسیه، مینی سیتی و ازگل، دارآباد، احتشامیه و سوهانک که همگی در منطقه یک واقع شده اند.

قالیشویی در شمال شرق تهران:

قالیشویی ما در منطقه شمال شرق تهران تمامی محله ها مانند پاسداران، میدان هروی ، لویزان و شیان،شمس آباد و مجیدیه شمالی و سایر مناطق را در پوشش سرویس دهی خود قرار داده است.

قالیشویی الهیه دسترسی برای ارائه بهترین خدمات از قبیل شستشو ، رفو و خشکشویی فرش ، موکت و مبلمان را در کوتاه ترین زمان ممکن دارد.

اگر در محله تجریش ، به دنبال یک قالیشویی خوب با کادری حرفه ای و خدمات مدرن آنلاین میگردید، پیشنهاد من به شما قالیشویی الهیه میباشد .

خدمات قالیشویی در شمال تهران:

خدمات قالیشویی الهیه، که به صورت تخصصی و تضمینی برای شما مشتریان عزیز عرضه میشود :

1. خدمات خاک گیری : فرشهای شما در معرض گرد و غبارو  آلودگی هستند به همین دلیل باید برای شستشو ابتدا به وسیله ضربه زنهای مکانیکی خاک گیری شود.

به این منظور قالیشویی الهیه ابتدا قالی های شما را خاک گیری کرده و برای شستشو، فرشهای شما را آماده میکند.

2. خدمات لکه برداری : برداشتن لکه  های عمیق و سطحی از روی فرش های شما بدون آسیب رسیدن به الیاف و بافت فرش.

3. رنگ برداری : رفع رنگ دویدگی یا برداشت رنگ از روی فرشهای شما با تشخیص کارشناس با تعیین درصد  مشخص.

4. رفو گری : پرداخت ، ریشه، شیرازه ، چرم دوزی ، بافت و تعمیر فرش های آسیب دیده و پوسیده ، رفع سوختگی و پارگی و ترمیم و بازسازی فرش های قدیمی و دستباف .

تمامی خدمات قالیشویی الهیه دارای ضمانت شستشو میباشد.

شما میتوانید برای دریافت این خدمات از قالیشویی بزرگ و تخصصی الهیه ، با شماره های این قالیشویی تماس بگیرید.

ما ایرانیان از گذشته تا کنون به شستشوی فرش های خود اهمیت زیادی میدادیم  و فرشهایمان را زینت بخش منازل خود میدانیم و در شستشوی آن از هیچ چیز دریغ نمیکنیم تا فرش تمیز و عاری  از هرگونه لکه و چرک باشد.

لذا اگر فرشهای ما دستبافت و بافت دست بشر باشد دقت بسیار زیادی در شستشو ی آنها باید داشته  باشیم چون اگر کوچکترین خطایی در شستشو رخ  دهد ، قالی دستبافت مان خراب میشود.

این برای ما ایرانیان که به فرشهای منازل خود بسیار اهمیت میدهیم ناگوار است. قالیشویی الهیه با تخصص بسیار بالایی که در کار شستشو ی قالی های دستبافت و ماشینی دارد همواره زبانزد اهالی منطقه شمیرانات تهران میباشد.

قالیشویی الهیه در شمال تهران:

قالیشویی ما هم اکنون ارائه خدمات قالی شویی را در تهران سراسری نموده است قدمت قالیشویی الهیه قریب به بیست سال میباشد.

که بصورت مجاز و حرفه ای در تهران فعالیت میکند و برای کلیه خدمات قالی و فرش اعم از شست وشو و رفو (رنگ برداری، ریشه زنی ، شیرازه دوزی، چرمدوزی، دارکشی ، پرداخت و قلم زنی…) برای فرشهای دست باف و ماشینی با تخصص و تجربه بالا آمادگی دارد .قالیشویی الهیه به سراسر مناطق شمال تهران و محله های تجریش، گلاب دره، دربند، دزاشیب، فرمانیه، نیاوران، زعفرانیه، الهیه، فرشته، ولنجک، خیابان ولیعصر، شمیران، جردن و … دسترسی دارد.

ارائه خدمات با سرعت و کیفیت بالا مزید علت شده تا قالیشویی الهیه  یکی از برترین قالیشویی در تجریش تبدیل شود. همچنین با رضایت مشتریان توانسته ایم، برترین سرمایه خود را یعنی مشتریان خود را حفظ کنیم. کافیست یکبار از خدمات ما بهره مند شوید، آنوقت  خواهید فهمید که این یک ادعا نیست بلکه صداقت در کار ما میباشد.

اگر تا به امروز شستشو ی فرشهای شما برایتان یک  دغدغه بسیار برزگ بوده و نتیجه  رضایتمندی از شستشو ی خود نمیگرفتید؛ امروز من به شما عزیزان  قالیشویی بزرگ الهیه را معرفی مکینم تا دیگر شستشوی فرش هاییتان برای شما یک کار رنج آور  نباشد و تنها  با یک تماس میتوانید پاکیزگی را در  زیر پاهای خود احساس کنید.

الهیه: بهترین قالیشویی در تجریش

مناطق تحت پوشش:

قالیشویی در قیطریه ، قالیشویی در تجریش ، قالیشویی در منطقه شمیرانات ، قالیشویی در نیاوران، قالیشویی در ولیعصر.

فرشهای نفیس خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید. چون پشتوانه شما در صورت بروز کوچکترین مشکلی ، اتحادیه قالیشویان تهران می باشد.

قالیشویی الهیه به عنوان قالیشویی مجاز عضو اتحادیه رسمی قالیشویان تهران است که دارای دو شعبه دیگر  در شمس آباد * مجیدیه شمالی  میدان بهشتی ،خیابان مولوی و شعبه میدان قدس می باشد

تماس با قالیشویی در شمال تهران

۲۲۹۵۹۰۳۸-22972707-22972708

مشاوره ، بازدید و کارشناسی رایگان :۰۹۱۲۳۳۸۸۱۷۴۸

 

شستشوی انواع قالی و فرش در قالیشویی در میدان هروی

فرش‌ها از زمان‌های گذشته جزء اشیاء اصلی منازل ایرانی محسوب می‌شدند که
برای مراقبت از آن‌ها و حفظ نظافت خانه هر سال شسته می‌شدند. همان طور که
اطلاع دارید، در سال‌های گذشته همه مراحل شستشوی فرش‌ها در داخل خانه انجام
می ‌شد.

اما با گذشت زمان و پیشرفت فناوری این کار تخصصی به قالیشویی‌ها سپرده
شد. امروزه متخصصین فعال در این صنعت با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه
قالیشویی در میدان هروی به صورت حرفه ای اینکار را انجام می‌دهند. عملیات
شستشوی فرش در قالیشویی طی چندین مرحله غبار روبی فرش توسط دستگاه‌های
مخصوص، آبدهی و خیس کردن فرش، سپس شستشوی آن‌ها و آبکشی انجام می‌گیرد که
با  کمک ابزارهای مکانیزه تمامی این مراحل به سرعت و با بهترین نحو سپری
شده و در مدت زمان تعیین شده به دست شما می‌رسد.

بهترین زمان ممکن جهت شست شوی فرش و قالی در قالیشویی الهیه

مناسب ترین زمان جهت شست و شوی انواع فرش و قالی از فروردین تا شهریور می‌باشد، چرا که در طی این مدت فرش ها مستقیما با نور آفتاب خشک و ضد عفونی خواهند شد، به عبارتی این فرآیند به صورت طبیعی انجام گرفته و  فرش‌ها دچار شکستگی نمی‌شوند.

هنگام شست و شوی ماشینی و اتوماتیک قالی از آنجایی که با استفاده از مواد شوینده کاملا استاندارد و بدون دخالت دست صورت می‌گیرد، دقت کار بسیار زیاد بوده و در نتیجه احتمال آسیب رسیدن به فرش ها کمتر می‌باشد، اما در صورتی که فرش‌ یا قالی پوسیده و کهنه باشند، پس از ذکر نکات لازم به مشتری،  شست و شو پذیرفته شده و فرایند قالیشویی در شریعتی با دقت فراوان انجام می‌شود.

شستشوی فرش به صورت سنتی یا صنعتی در قالیشویی در میدان هروی

پیش از هر مقوله‌ای باید بدانید که به طور کلی شستن زیاد فرش‌ها، بخصوص آن‌هایی دستی هستند و با انگشتان هنرمندان بافته شده اند، اصلا کار درستی نیست و می توان با انجام روش های دیگری پاکیزگی را به خانه آورد. برای مثال با استفاده از جاروبرقی ‌می‌توان کاملا غبار و خاک درون تار و پود فرش را گرفت و سپس با استفاده از شامپوهای مخصوص تمیز کردن فرش، درخشندگی دوباره ای به فرش‌های دستی داد.

با توجه به پیشرفت فناوری نوین در زمینه‌های مختلف و آگاهی پیدا کردن از نحوه درست شست و شوی فرش‌های مختلف از نظر جنس، رنگ و الیاف به کار رفته در آن‌ها، روش های متنوعی جهت شستشوی انواع به وجود آمده است.

شاید تصور کنید قالیشویی که از روش های مدرن و مکانیزه در شست و شو استفاده می‌کند، نمی‌تواند قالیشویی خوبی باشد، در صورتی که از ویژگی‌های قالیشویی الهیه در میدان هروی آن است که روش های سنتی را همراه با روش‌های مدرن بکار می‌برد، همچنین ما در الهیه بر روند شست و شوی فرش های نفیس مانند فرش‌های دستباف و نوع ابریشمی نظارت کافی داریم.

در ادامه به روش‌های مناسب برای شست و شوی هر نوع فرش به صورت جداگانه اشاره خواهیم کرد.

 روش شستشوی دستی در قالیشویی در میدان هروی

در این شیوه شستشو کلیه مراحل اعم از غبارروبی تا شستشوی نهایی فرش‌ها به صورت دستی توسط کارگران انجام می‌پذیرد. در آخرین مرحله از این نوع شست و شو که شامل خشک‌ کردن فرش می‌شود نیز از دیگ خشک کن جهت آبگیری بهتر قالی‌ها استفاده می‌شود.

شستشوی نیمه اتوماتیک فرش

در این روش برخی از مراحل شست و شو به صورت دستی و برخی از مراحل آن با کمک دستگاه های نیمه اتوماتیک می شود. از جمله این مراحل فرچه زدن یا شلاق زدن فرش می‌باشد که تمامی مراحل با استفاده از ابزارهای مختلف و با کمک کارگران صورت می گیرد.

شست و شوی تمام اتوماتیک در خدمات قالیشویی در میدان هروی

در این روش شست و شو همه مراحل شستن قالی توسط دستگاه‌های خودکار و تمام اتوماتیک انجام می‌شود و تنها جابجایی فرش‌ها، توسط کارکنان این مرکز انجام می شود. در انتهای کار نیز فرش به صورت لوله شده و آب گیری شده از دستگاه مکانیزه خارج می گردد. بعد از خشک شدن آن در گرمخانه قالیشویی، اتو و کاور شده و در نهایت به مشتری تحویل داده می‌شود.

 

با قریب نیم قرن سابقه فعالیت در شمال تهران در آستانه عید نوروز آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز است .

این قالیشویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویات تهران بزرگ است لذا سلامت فرشهای نفیس شما از طریق اتحادیه مربوطه تضمین خواهد شد.

اعتبار قالیشویی الهیه را از سایت اتحادیه قالیشویان تهران بزرگ استعلام کنید و سپس فرشهای نفیس خود را به ما بسپارید.

 

 

قالیشویی الهیه قالیشویی مجاز در میدان هروی می باشد که دارای دو شعبه دیگر  در شمس آباد * مجیدیه شمالی،  میدان بهشتی ،خیابان مولویو شعبه میدان قدس می باشد

تماس با قالیشویی الهیه

۲۲۹۵۹۰۳۸-22972707-22972708

۰۹۱۲۳۳۸۸۱۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *