درباره قالیشویی الهیه

درباره قالیشویی الهیه :

شماره مجوز : ۰۴۰۰۴۱۵۳۹۳

درباره قالیشویی الهیه یشتر بدانید:این قالیشویی تنها قالیشویی مجاز با برند الهیه می باشد که دارای پروانه کسب از اتحادیه  قالیشویان تهران بزرگ می باشد.این قالیشویی از ابتدا در منطقه شمال تهران (پاسداران ) فعالیت می نماید.این قالیشویی دارای سه شعبه در میدان قدس ، پاسداران(میدان هروی) -شمس آباد (میدان بهشتی) می باشد.

درباره ما

با طراحی یک برنامه بلند مدت در صدد بوده و هستیم تا با تقویت و آموزش کادر مجرب و ایجاد شبکه ای گسترده با پشتیبانی و خدمات ویژه نسبت به ارتقای نقش مهم خود، متعهدانه اقدام نماییم، لذا در جهت تحقق این اهداف ارزشمند، خواست و سلیقه شخص شما در اولویت می باشد.

پاسخگو بودن نسبت به اعمال روش ها و نوع خدمات اصلی تفکیک ناپذیر از اهداف ما می باشد. در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی الهیه، جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکرد های نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم.

رهبری و اداره موفقیت آمیز قالیشویی الهیه،

مستلزم هدایت و کنترل آن به طور سیستماتیک، شفاف و کاراست، که این امر با طرح ریزی، استقرار و نگهداری یک سیستم مدیریتی که ضمن توجه به نیازهای تمامی طرف های ذی نفع، بهبود مستمر عملکرد الهیه را مد نظر داشته باشد امکان پذیر است.

برای رسیدن به بهبود مستمر عملکرد قالیشویی الهیه و ادامه روند شکل گیری استانداردهای بین المللی کیفیت، اجرای اصول و اهداف زیر مدنظر می باشد.

  خدمات قالیشویی الهیه می بایست همواره مورد تأیید مشتریان باشد، رضایت بحق مشتریان و طرف های ذی ربط لازمه حیات رو به رشد قالیشویی الهیه می باشد.
    قالیشویی الهیه می بایست همواره جهت ارتقاء سطح توانایی فنی و کاری خود کوشا باشد.
  مدیریت کیفیت قالیشویی الهیه ، می بایست با تجزیه و تحلیل فرایندهای مورد نظر، جهت دستیابی به خدمات برتر، آنها را کنترل و بهبود بخشیده و شرکت را در راستای افزایش رضایتمندی و اعتماد روز افزون مشتریان یاری نماید.

رعایت اصول مشتری گرایی ( Customer Focus ) فواید و نتایج زیر را برای قالیشویی الهیه به همراه داشته است:

    افزایش سهم بازار به دنبال پاسخ صریح و انعطاف پذیری به نیازهای مشتریان.
    به کارگیری صحیح منابع شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان.
    جلب اعتماد مشتریان یا به بیانی دیگر ایجاد مشتریان وفادار جهت ادامه همکاری.

اعتبار قالیشویی الهیه را از سایت اتحادیه قالیشویان تهران بزرگ استعلام کنید و سپس فرشهای نفیس خود را به ما بسپارید.

تماس با قالیشویی در الهیه :22729963

تماس با شعبه قالیشویی در هروی:22959038-22972707-22972708

تماس با شعبه قالیشویی در شمس آباد و مجیدیه شمالی : 22320477-22320478